Lise Albrektsen, sygeplejerske

Færdiguddannet i 1983.
Stor erfaring efter ansættelser på bla.:
Plastikkirurgisk afdeling, Rigshospitalet
Hjemmeplejen, Østerbro
Øre-næse-halsafdeling, Rigshospitalet og Hillerød Sygehus og
Tand-, mund- og kæbekirurgisk ambulatorium, Hillerød Sygehus.
Varetager bl.a. størstedelen af blodtrykskontroller og diabeteskontroller inkl. blodprøver i klinikken.

Linda Castøe Jacobsen, sekretær

Uddannet lægesekretær i 1974 hvorefter hun har arbejdet på flere sygehusafdelinger. Siden 1986 arbejdet i almen praksis i Allerød.
Linda fornyer medicin og tager imod tidsbestillinger og svarer gerne på spørgsmål omkring sygdom og administrative procedurer samt  analyserer urinprøver.

Mette Norup Bjergbakke, praksisassistent

Vores social- og sundhedsassitentuddannede sekretær og blæksprutte. Mette fungerer som sekretær samt varetager vores laboratorium med blodprøver, vacciner, ekg  m.m.

Charlotte Trige, praksisassistent

Charlotte er uddannet social- og sundhedsaasistent. Hun fornyer medicin og kan også vejlede i forbindelse med sygdom.
Charlotte er dels sekretær men fungerer samtidig som laborant: Tager blodprøver, analyserer urinprøver, giver vacciner og andre injektioner.
IT-ansvarlig sammen med Claus R Torp.

Lene Voigt, fysioterapeut

Er ansat i klinikken 2 x månedligt.  Lene er uddannet sportsfysioterapeut med erfaring og arbejdsbaggrund fra privathospital, samt på privatpraktiserende fysioterapiklinikker. Tidligerre arbejdet med teams på liga- og landsholdsniveau og har speciale i at vurdere nye og længerevarende problemstillinger i led og muskler. Hun står for undersøgelse og vurdering af dine smerter og sammen med det øvrige team varetager hun plan og henviser for en eventuel videreudredning, hvis det er nødvendigt.
Lene har stort kendskab til de almen praktiserendes og speciallægernes kompetencer og arbejder i samme stilling på to andre lægeklinikker.

UDDANNELSESLÆGERNE

Rikke Monrad

Ansat som uddannelseslæge (fase 3)  i Allerød Lægeklinik fra d. 1.2.2019 til d. 30.3.2020, hvor Rikke så er færdiguddannet som speciallæge i almen medicin.
Rikke fortsætter som vikar i klinikken 1-2 dage ugentlig fra d. 1.3.20.
Færdiguddannet læge i 2008. Har bred erfaring indenfor intern medicin, ortopædkirurgi, mavetarmkirurgi, børnesygdomme, psykiatri, mikrobiologi, gynækologi og obstetrik.
Tidligere ansat i forskningsstilling på Afdeling for Almen Medicin på Københavns Universitet.
Gift med Rune. De har 2 piger, Ida og Emma.

Karina Skovsen

Uddannelseslæge  (fase 1) ansat som led i uddannelse til praktiserende læge   d. 1.4.19 til d. 31.7.19. Karina vil  herefter være i klinikken en dag om måneden i 2½ år.

Louise Berthram Bay

Ansat som uddannelseslæge (introduktions-stilling) fra d. 2.12.2019 t.o.m. d. 15.7.2020.
Færdiguddannet læge i 2015. Sidenhen arbejdet ½ år på en ortopædkirurgisk afdeling og ½ år i en almen praksis. Derefter ansat et år på medicinsk afdeling og efterfølgende arbejdet indenfor børne- og ungdomspsykiatri.
Gift med Morten,  de har 2 børn Carl og Hannah.

Bjørn Hougaard

Ansat som uddannelseslæge i KBU-stilling (klinisk basisuddannelse) fra d. 3.2.2020 til d. 1.8.2020.

Sofie Dam Haahr Larsen

Ansat som uddannelseslæge i  KBU-stilling (klinisk basisuddannelse)  fra d. 27.5.20 til d. 27.10.20.
Færdiguddannet læge sommeren 2018. Siden arbejdet på medicinsk afdeling på Herlev Hospital og i almen praksis i Bagsværd. Akutmedicinsk erfaring fra ansættelse på Slagelse Akutafdeling, og tropemedicinsk erfaring fra udvekslingsophold på hospital i Tanzania. Skrev speciale indenfor øjenkirurgi.. Er gift og har 3 små børn.

Mia Pitzner-Fabricius

Ansat som uddannelseslæge (fase 1)  fra d. 1.4.2020 til d. 30.9.2020
Færdiguddannet læge i 2014. Har efterfølgende arbejdet ½ år på Lunge- og infektionsmedicinsk afdling og 1 år i en almen praksis.
Har desuden lidt over 1 års erfaring fra børne- og ungdomspsykiatrien, samt været ansat ½ år på Center for Søvnmedicin.
Er gift med Anders og har børnene Noah og Molly