Lise Albrektsen, sygeplejerske

Færdiguddannet i 1983.
Stor erfaring efter ansættelser på bla.:
Plastikkirurgisk afdeling, Rigshospitalet
Hjemmeplejen, Østerbro
Øre-næse-halsafdeling, Rigshospitalet og Hillerød Sygehus og
Tand-, mund- og kæbekirurgisk ambulatorium, Hillerød Sygehus.
Varetager bl.a. størstedelen af blodtrykskontroller og diabeteskontroller inkl. blodprøver i klinikken.

Linda Castøe Jacobsen, sekretær

Uddannet lægesekretær i 1974 hvorefter hun har arbejdet på flere sygehusafdelinger. Siden 1986 arbejdet i almen praksis i Allerød.
Linda fornyer medicin og tager imod tidsbestillinger og svarer gerne på spørgsmål omkring sygdom og administrative procedurer samt  analyserer urinprøver.

Mette Norup Bjergbakke, praksisassistent

Vores social- og sundhedsassitentuddannede sekretær og blæksprutte. Mette fungerer som sekretær samt varetager vores laboratorium med blodprøver, vacciner, ekg  m.m.

Charlotte Trige, praksisassistent

Charlotte er uddannet social- og sundhedsaasistent. Hun fornyer medicin og kan også vejlede i forbindelse med sygdom.
Charlotte er dels sekretær men fungerer samtidig som laborant: Tager blodprøver, analyserer urinprøver, giver vacciner og andre injektioner.
IT-ansvarlig sammen med Claus R Torp.

Lene Voigt, fysioterapeut

Er ansat i klinikken 2 x månedligt.  Lene er uddannet sportsfysioterapeut med erfaring og arbejdsbaggrund fra privathospital, samt på privatpraktiserende fysioterapiklinikker. Tidligerre arbejdet med teams på liga- og landsholdsniveau og har speciale i at vurdere nye og længerevarende problemstillinger i led og muskler. Hun står for undersøgelse og vurdering af dine smerter og sammen med det øvrige team varetager hun plan og henviser for en eventuel videreudredning, hvis det er nødvendigt.
Lene har stort kendskab til de almen praktiserendes og speciallægernes kompetencer og arbejder i samme stilling på to andre lægeklinikker.

UDDANNELSESLÆGERNE

Peter Berg

Uddannelseslæge ansat som led i uddannelse til praktiserende læge. Ansat 1. februar 2016 i ½ år og vil herefter være i klinikken en dag om måneden i 2½ år.
Fra d. 1.6.19  er Peter igen fast i klinikken i ½ år til d. 30.11.19.

Rikke Monrad

Ansat som uddannelseslæge (fase 3)  i Allerød Lægeklinik fra d. 1.2.2019 til d. 30.3.2020, hvor Rikke så er færdiguddannet som speciallæge i almen medicin.

Karina Skovsen

Uddannelseslæge  (fase 1) ansat som led i uddannelse til praktiserende læge   d. 1.4.19 til d. 31.7.19. Karina vil  herefter være i klinikken en dag om måneden i 2½ år.