Lise Albrektsen, sygeplejerske

Færdiguddannet i 1983.
Stor erfaring efter ansættelser på bla.:
Plastikkirurgisk afdeling, Rigshospitalet
Hjemmeplejen, Østerbro
Øre-næse-halsafdeling, Rigshospitalet og Hillerød Sygehus og
Tand-, mund- og kæbekirurgisk ambulatorium, Hillerød Sygehus.
Varetager bl.a. størstedelen af blodtrykskontroller og diabeteskontroller inkl. blodprøver i klinikken.

Linda Castøe Jacobsen, sekretær

Uddannet lægesekretær i 1974 hvorefter hun har arbejdet på flere sygehusafdelinger. Siden 1986 arbejdet i almen praksis i Allerød.
Linda fornyer medicin og tager imod tidsbestillinger og svarer gerne på spørgsmål omkring sygdom og administrative procedurer samt  analyserer urinprøver.

Mette Norup Bjergbakke, praksisassistent

Vores social- og sundhedsassitentuddannede sekretær og blæksprutte. Mette fungerer som sekretær samt varetager vores laboratorium med blodprøver, vacciner, ekg  m.m.

Charlotte Trige, praksisassistent

Charlotte er uddannet social- og sundhedsaasistent. Hun fornyer medicin og kan også vejlede i forbindelse med sygdom.
Charlotte er dels sekretær men fungerer samtidig som laborant: Tager blodprøver, analyserer urinprøver, giver vacciner og andre injektioner.
IT-ansvarlig sammen med Claus R Torp.

UDDANNELSESLÆGERNE

Peter Berg

Uddannelseslæge ansat som led i uddannelse til praktiserende læge. Ansat 1. februar 2016 i ½ år og vil herefter være i klinikken en dag om måneden i 2½ år.

Rikke Monrad

Ansat som uddannelseslæge (fase 3)  i Allerød Lægeklinik fra d. 1.2.2019 til d. 30.3.2020, hvor Rikke så er færdiguddannet som speciallæge i almen medicin.